10 maja 2013

Do oddania 2 książki o ciąży!!!

UWAGA, UWAGA:) 
Mam do oddania 2 książki o ciąży, porodzie i pierwszych dniach po porodzie:
  • "Ciąża i poród" (Brigit Gebauer-Sesterhenn; dr. med. Thomas Villinger)
  • "Ciąża dla bystrzaków" (dr Joanne Stone, dr. Keith Eddleman, Mary Duenwald)



Książki służyły mi świetnie podczas ciąży - napisane bardzo prostym i przystępnym językiem, a przy okazji zawierające dużo cennych oraz istotnych informacji, które są niezbędne każdej kobiecie w ciąży. 
Zwłaszcza fajna jest książka "Ciążą i poród" - ładnie wydana, na grubym papierze, posiadająca zdjęcia - dobrze się ją czyta. 
Mnie się te książki już nie przydadzą, a ponieważ są naprawdę w dobrym stanie, pomyślałam, że może komuś będą dobrze służyć i pomogą rozwiać różne wątpliwości związane z tymi magicznymi 9-cioma miesiącami:)

A ponieważ bardzo zależy nam, aby dobić do magicznej liczby 100 polubień na Facebooku:), to, jeśli chcecie dostać te książki, wystarczy, że:
  1. polubicie nasz profil "Wyprawka Bobasa" na Facebooku (https://www.facebook.com/Wyprawka.Bobasa)
  2. pod postem na Facebooku dotyczącym oddania książek wpiszecie komentarz, że chciałybyście (albo chcielibyście) je otrzymać i napiszecie krótko, co sądzicie o gotowych wyprawkach dla mam do porodu
  3. jeśli już nas lubicie na Facebooku, wystarczy, że polecicie nas jednej osobie, która nas też polubi na FB i w komentarzu, oprócz odpowiedzi na pytanie z punktu 2, wpiszecie nick tej osoby, której nas poleciliście:) 
  4. a jeśli jesteś blogującą mamą/tatą było by miło, gdybyś też zamieściła na swoim blogu odnośnik do tego posta:)
Na zgłoszenia czekam do 20 maja 2013r. Potem losowo wybiorę osobę, której wyślemy książki:) skontaktuję się z nią przez Facebooka i poproszę o dane adresowe do wysyłki. Jeśli w ciągu 2 dni nie otrzymam odpowiedzi, losuję następną osobę. No i oczywiście o tym, kto dostanie książki, poinformuję na Facebooku.

Acha, zgłaszając się, wyrażasz zgodę na to, że jeśli Ciebie wylosuję, to Twój nick zostanie wymieniony na Facebooku po zakończeniu akcji:)

To kto jest chętny?



1 komentarz :

  1. Ja chętnie przygarnę książeczki :)Jestem w piątym miesiącu ciąży i chłonę jak gąbka wszystkie informacje na temat ciąży, porodu i macierzyństwa :) Jeśli chodzi o wyprawkę do porodu, to uważam, że nie każda kobieta kupiłaby ją. Zależy to od wielu czynników. W niektórych szpitalach pacjentki darmowo otrzymują pieluszki dla dziecka, śpioszki, wkładki laktacyjne czy wkłady higieniczne. Wiele rzeczy kobieta przywozi do domu nietknięte. Ale uważam też, że brak podstawowej wyprawki byłby głupotą. Dlatego ja jestem za!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są mile widziane. Reklam jednak nie będziemy publikować :)
Jeśli chcesz z nami współpracować - napisz do nas maila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...