18 października 2013

Chusteczki nawilżane - c.d.

Nie będę ukrywać - do tej pory byłam wierna chusteczkom nawilżanym marki Pampers - odpowiadało mi nasączenie, to że nie są takie tłuste oraz to, że moje dzieciaki nie miały po nich uczulenia. Wcale nie są jakieś rewelacyjne - po prostu dla mnie ok.
Z kolei mój mąż ich nie znosi - strasznie drażni go zapach tych chusteczek - mówi, że nawet, jak umyje ręce mydłem po użyciu takiej chusteczki, czuje ten zapach cały czas na sobie....


Jakiś czas temu skłoniłam się do wypróbowania chusteczek nawilżanych firmy Skarb Matki. No i pierwsze wrażenie było dziwne - zaskoczył mnie lekko mdławy zapach - zupełnie różny od tego zapachu mocno perfumeryjnego chusteczek dostępnych w popularnych drogeriach. Właściwie nie wiedziałam, czy mi się podoba na początku...
Z kolei mój mąż był zachwycony:) Stwierdził, że dla niego są praktycznie bezzapachowe i że od tej pory "takie mam kupować" :)

W końcu i ja się do zapachu przyzwyczaiłam i muszę przyznać, że chusteczki Skarbu Matki zdały egzamin! Odpowiednie nawilżenie - nie za mokre nie za suche, dobrze czyszczą zabrudzoną skórę malca, no i przede wszystkim nie uczulają. Używałam ich do pupy, wycierałam brudne łapki, a nawet buźkę po jedzeniu - moje maluchy nie miały żadnych odczynów alegicznych. 

Mały minus to dostępność (właściwie tylko apteki i internet) oraz opakowanie. Po wielokrotnym odklejaniu i zaklejaniu opakowanie się rozwarstwia i oddziela się od niego zewnętrzna folia. Ale to szczegół. Generalnie produkt polecam i na pewno jeszcze kupię.

Cena: ok. 9zł za opakowanie (70szt)

3 komentarze :

  1. Ja przetestowałam dosyć dużo chusteczek dla niemowląt i zdecydowanie stawiam na Pampers Baby Fresh z aloesem. Nie mają intensywnego zapachu, który mnie również bardzo drażni, nie sklejają się i mają fajne opakowanie. Zdecydowanie nie sprawdziły się u mnie Huggies :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tylko zielonych huggisów, jak dla mnie są najlepsze :)
    Z tego co opisujesz to mogą być faktycznie dobre ale ta cena mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt - cena to minus. Sama też zwracam na to uwagę, zwłaszcza, że chusteczek zużywa się bardzo dużo....

      Usuń

Wszystkie komentarze są mile widziane. Reklam jednak nie będziemy publikować :)
Jeśli chcesz z nami współpracować - napisz do nas maila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...