26 września 2013

Wkładki laktacyjne - test kolejnej marki (AVENT)

Dobre i sprawdzone rozwiązania rzadko zdradzam z nowościami. Ale w kategorii wkładki laktacyjne to najczęściej okoliczności zmuszają mnie do sięgnięcia po nowe rozwiązania. Jak dotychczas wszelkie odstępstwa od moich ulubionych wkładek laktacyjnych marki Lansinoh były nieudaną próbą znalezienia innego równie dobrego produktu. Ponownie w związku z brakiem w sklepie wkładek Lansinoh'a sięgnęłam bez entuzjazmu po popularną markę Avent. I już myślałam, że będzie niespodzianka...

Zakupiłam wkładki jednorazowe na dzień Avent i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Wkładki są mniej więcej takiej samej grubości i wielkości jak Lansinoh. Każda wkładka zapakowana jest oddzielnie. Może nie do końca sterylnie (przypomina sposób pakowania podpasek), ale zawsze pozwala na zabranie potrzebnej ilości wkładek do torebki bez dodatkowego ich pakowania.  Wkładka ma ergonomiczny kształt, jest odrobinę sztywniejsza niż Lansinoh, ale pomimo to nie odbija się brzydko pod bielizną. Nie przemakają, co jest problemem niektórych marek. Nie pozostawiają również na piersi żadnych włókien.
Ale niestety jest jedno ALE... Wkładka posiada pojedynczy pasek kleju. I niestety o jeden za mało, aby utrzymać wkładkę w miejscu, bez jej przesuwania się w biustonoszu. 

W opakowaniu były również 2 szt. wkładek laktacyjnych AVENT na noc. W stosunku do wkładek na dzień są odrobinę grubsze, mają ok. 1 cm większą średnicę. Na pewno w przypadku tych z Was, które mają nawały pokarmowe wersja nocna będzie dobrym rozwiązaniem.

Cena za opakowanie 60 szt. ok. 25 zł.

Wniosek? Miałam nadzieję, że w końcu znalazłam alternatywę dla wkładek marki Lansinoh. Ale niestety ktoś chciał zaoszczędzić na paseczku kleju i zdyskwalifikował tym dla mnie cały produkt :) Avent pozostanie więc tylko alternatywą, gdy na półce sklepu zabraknie moich ulubionych wkładek Lansinoha. 

Przeczytajcie nasze wcześniejsze posty o wkładkach:
  1. Najlepsze wkładki laktacyjne - jak wybrać?
  2. Wkładki laktacyjne ciąg dalszy :) Dzisiaj testujemy wkładki BabyDream 
  3. Wkładki laktacyjne - test kolejnej marki (Penaten) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są mile widziane. Reklam jednak nie będziemy publikować :)
Jeśli chcesz z nami współpracować - napisz do nas maila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...